18 November 2010

Gosip 17 November 2010 : Selamat Hari Raya Haji

Selamat hari kamis!!~ Eventho raye da lepas smlm, i tak kireeee..nk wish jugak Selamat Hari Raya Haji!!~ So what happen for the past few days..jom layan gamba je..penat r nak tulis panjang.. :D

Sabtu lepas aku keje half day.. so lepas office, terus rempit balik kuantan terchinta. Tetibe aku jadi pemandu yng sangat sopan santun kerana tidak merempit dalam keadaan melampau..sebabnye...hujan!~

eikieyn.blogspot.com
Nampak tu awan hitam.

eikieyn.blogspot.com
Almost sampai..see, pelangi!!~ Cantik sangat

eikieyn.blogspot.com
Pelangi lagi..

eikieyn.blogspot.com
Pelangi lagi-lagi..bleh la kan tetibe wiper aku terpacak nak enterframe kat tengah2 gamba..hihi

eikieyn.blogspot.com
Hari pertama tido kat kuantan..owh sangat romantik. siap candle light okeh! sebab..bleh la plak tetibe blackout pukul 11 tu. Tengah syok2 aku layan cite ape tah kt astro. Panas panas!!~ kol 1 pagi baru letrik ade..Berpeluh-peluh..tak kuase aku nk mandi kol 1 pagi..bukak kipas kuat2..sambung tido.

eikieyn.blogspot.com
Sehari sebelum raye..aku bawak mak aku g hospital pakar. Hurm..ntah la. Tanak ckp pasal ni..nanti nak nangis lagi. :) Get well soon, ibu.

eikieyn.blogspot.com
Ni ler lauk pertama yang siap masak utk hari raye. Rendang ayam!!

eikieyn.blogspot.com
Menu di pagi raye...oowh gamba ini ditujukan khas utk kezen2 saye..itu la, kin soh datang kuantan tamau..kan da kene raye kt KL. umah kin siap complete, nasi hujan-panas, ketupat, nasi impit..sume masak sendiri kecuali, ketupat..tade mase nk pi cari daun nak balut2 bagai..order jer..free delivery plak tu. :D

eikieyn.blogspot.com
As planned, nak gerak lepas zuhur. yeah..lepas zuhur gak ar gerak. Walaupon ade tetamu last minit datang, tape2..mak tak kisah! :P and again, diri ini jadi pemandu paling sopan santun kt highway..sebab..HUJAN lagi. Berdebar je nak speeding. So officially sampai SA dekat2 pukul 6. Ok itu jer gosip hari raye saye. Bye.

1 comment:

Steven Mildred said...

Hi great reading youur post