24 August 2011

Wordless Wednesday | Benda Penting Semasa Raya


13 comments:

Ku Azhar said...

nk!!!!!!!!!!!!!!!!!

ezzaty said...

heeeee..memang penting :D

Wanzi said...

Ni bagi sampul kosong atau yg ada isi... saya nak yg ada isi... hehehe

aisya said...

dah tadah tangan dah ni dengan muka yang penuh harapan.. =P

eikieyn said...

ku azhar : hanya utk mereka yg di bawah umur 15 tahun. :p

ezzaty : kan! nangis budak2 klau xde mende ni. :p

wanzi : gamba tu tade isi. tp time bg ade isi. :D and utk mereka yg di bawah 15 tahun SAHAJA. :p

aisya : alolololo..dik dik.umo bape? hehehehe

Luqeem™ said...

nak duit raya..:)

Fathiah Hamim said...

tak nak sampul kosong ja. hehe

emy zulaiha said...

nak duet raye jugak!!! hehe =)

cik bulan said...

pastika ade atas 10 ye

*tadah tangan

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

wah sampol det raya

:)

Miss A said...

hehehe,nak duit raye!

eikieyn said...

Luqeem : Datang raye kat umah baru dapat!

Fathiah Hamim : Skrg kosong, pagi raya penoh. :p

Emy Zulaiha : Datang ler rumah~

Cik Bulan : Quantity adalah berdasarkan umur. :p

Ini Belog Saya : Yezza~

Miss A : Datang lerrrr rumah. Hihi.

muse said...

hehe bukan ni paling penting yang penting isi dlm tu wakaka..